Bestellen

Heb je het fitnesstoestel of de equipment gevonden om je workouts nóg uitdagender en compleet te maken? Dan kan je deze met enkele klikken toevoegen aan je winkelwagen, gemakkelijk en veilig bestellen.

Heb je vragen omtrent bestellen dan kan je hier een groot deel van de veel gestelde vragen betreffende bestellen terug vinden. Kom je er met onderstaande informatie toch nog niet helemaal uit? Dan kan je altijd per telefoon of e-mail contact opnemen met onze klantenservice. Uiteraard kan je ook langskomen bij onze Fitnesswinkel in Volkel.

Bestellen bij Fitness24.nl is eenvoudig, snel en veilig. Zo kan je snel genieten van je nieuwe fitness en sportgear. Eenmaal de gewenste producten gevonden dan kan je deze toevoegen aan je winkelwagen door op de bestel knop te klikken. Er zal dan een kleine pop-up zichtbaar worden waarbij je kan kiezen om verder te winkelen of door te gaan naar het orderproces. Heb je alle gewenste producten gevonden? Dan kan je klikken op de knop naar winkelwagen.

Stap 1: Winkelwagen overzicht
Eenmaal op de “naar winkelwagen” knop geklikt kom je in het winkelwagen overzicht. Hier zie je een samenvatting van alle de door jou gekozen producten. Wil je graag nog iets toevoegen aan je bestelling dan kan je altijd nog even snel terug om het gewenste product toe te voegen aan je bestelling.

Wil je graag meerdere van één product bestellen dan is dat ook mogelijk. Hiervoor kan je bij het aantal de gewenste hoeveelheid aangeven. Heb je per ongeluk van een bepaald product een of twee teveel toegevoegd dan kan je in datzelfde overzicht gemakkelijk het aantal naar beneden aanpassen.

Let op het verhogen naar het gewenste aantal is alleen mogelijk indien er voldoende voorraad is van het betreffende product. Wil je graag meerdere van een dezelfde product bestellen dan kan je ook altijd even contact met ons opnemen.

Stap 2: Je gegevens invullen
Alle producten gevonden die je wilt bestellen? Door op de knop Naar de kassa te klikken kom je op het overzicht waar je al jouw gegevens kan invullen.

Heb je al een account? Dan kan je hier ook direct inloggen om het afrekenen makkelijker te maken. Heb je nog geen account? Dan dien je alle velden correct in te vullen voor een goede en snelle afhandeling van je bestelling. Velden met een asterisk (*) zijn verplichte velden.

Om je bestelling te kunnen plaatsen zijn de te doorlopen velden je persoonlijke gegevens, je factuuradres, keuze van levering en de betaalwijze.

Heb je alle gegevens ingevuld? Dan kan je klikken op de knop afrekenen waar je in het afreken scherm komt. Hier kan je de gewenste bank kiezen of een van de andere opties afhankelijk van welke betaalmethode je gekozen hebt. Vervolgens kan je jouw betaling voldoen.

Controleer je bestelling, niks vergeten?

Controleer voordat je jouw bestelling plaatst nog of je alle gewenste producten heb toegevoegd aan de winkelwagen. Mocht je nog iets vergeten zijn dan kan je dit nog toevoegen aan je winkelwagentje.

 

Je bestelling geplaatst? Yes! Weer een stapje dichterbij gezonder en energieker leven

Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons altijd een bestelbevestiging van de bestelde producten op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Ben je op zoek naar een specifiek product? Dan kan je gebruik maken van onze handige zoekfunctie. De zoekfunctie kan je terug vinden bovenaan elke pagina.

Door in het zoekveld je zoekopdracht in te typen en vervolgens op het vergrootglas te klikken start je een zoekopdracht.

Voor bestellingen van producten die onder de 30kg en/of producten waar geen installatieservice van toepassing is zal je een e-mail ontvangen wanneer je pakket aangeboden is aan de vervoerder. Indien installatieservice van toepassing is wordt dit nadrukkelijk op de website bij het product en je factuur gemeld.

Voor bestellingen van producten die boven de 30kg zitten of producten waarop onze installatieservice van toepassing is zal onze planningsafdeling contact met je opnemen om samen de aflevering c.q. installatie te plannen.

 

Ga voor je favoriete manier van levering (of kom je bestelling ophalen)

Om je producten snel in huis te hebben kan je voor een van de verschillende methodes kiezen, namelijk:

  • Thuis laten bezorgen
  • Bezorgd door DHL of Sanders Fritom (producten van +30kg)
  • Afhalen op locatie in Volkel (Nederland)
  • Of persoonlijk bezorgd en geïnstalleerd door onze eigen monteurs.

Indien je graag je bestelling wilt laten bezorgen dan kan je dit aangeven in de winkelwagen.

Lees hier meer over Bezorgen & afhalen.

Hier kan je aangeven met welke betaalmethode je graag jouw bestelling wilt gaan voldoen. Bij Fitness24.nl is het mogelijk om te betalen met iDeal, Mastercard / VISA (tot maximaal € 10.000,-), ApplePay, per Bank overboeking en rembours. Aan de betaalmethoden zitten geen extra kosten verbonden uitgezonderd Rembours. Rembours betalingen kosten € 9,95.

Voor onze Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact, KBC en Belfius te betalen indien je factuuradres in België is.

Voor onze Duitse klanten is het mogelijk om te tevens te betalen via Sofort banking en GiroPay indien je factuuradres in Duitsland is.

Lees hier meer over Geldzaken & betalen.

Nadat je alle stappen doorlopen hebt en je bestelling geplaatst hebt krijg je van ons altijd automatisch een bestelbevestiging in je mailbox. Mocht je geen bestelbevestiging gehad hebben, controleer dan even je spambox. Zit de bestelbevestiging ook niet in je spambox? Controleer dan of je jouw e-mailadres correct ingevuld hebt. Zodra je bestelling uitgeleverd gaat worden krijg je tevens automatisch een trackingcode van ons per mail zodat je het pakket kan volgen. Indien je gekozen hebt voor levering met installatie dan zal onze planningsafdeling contact met je opnemen om een installatie afspraak te plannen.

 

Jouw factuuradres
Om de door jouw bestelde producten zo snel mogelijk bij je te kunnen bezorgen is het belangrijk dat je factuuradres correct is ingevuld. Mocht je achteraf toch nog een foutje ontdekken in je adres geeft deze dan zo snel mogelijk door aan onze klantenservice.

Heb je al eens eerder bij ons besteld en een account aangemaakt? Dan kan je inloggen op je account en zo extra snel je volgende bestelling plaatsen. Je eerder ingevulde gegevens worden dan namelijk automatisch ingevuld door ons systeem.

Heb je nog geen account? Dan kan je ook een account aanmaken. Vul de velden volledig- en correct in met bijhorende gegevens. Velden die gemarkeerd zijn met een asterisk (*) zijn verplicht om in te vullen voor een goede registratie en afhandeling.

Mocht je graag jouw bestellingen naar een ander adres versturen dan is het ook mogelijk om te kiezen voor: Verzend naar ander adres.

Het is mogelijk om bij ons een telefonische bestelling te plaatsen. Om je bestelling zo soepel mogelijk te laten verlopen kan je het beste van te voren de producten die je graag wilt opschrijven met het gewenste aantal. Een van onze fitnessspecialisten kan vervolgens de order voor je plaatsen.

Wanneer je order door onze fitnessspecialist geplaatst is krijg je een bestelbevestiging met daarin de betaalgegevens. Zodra je order betaald is gaan wij deze direct versturen of, bij installtie, zal onze planningsafdeling contact met je opnemen.

Houd er rekening mee dat dat het iets langer kan duren voordat je jouw bestelling ontvangt. Mocht je via een bankoverschrijving betalen dan kan het namelijk enkele werkdagen duren voordat wij jouw bankoverschrijving ontvangen. Als je graag jouw bestelling binnen 1 á 2 werkdagen wilt ontvangen dan kan je het beste je bestelling op de webshop plaatsen.

Nee, het is bij ons niet nodig om een account aan te maken. 

Bij het afrekenen heb je twee opties:

  • Bestellen zonder account
  • Bestellen met account

Indien je eerder al een account hebt aangemaakt of al eerder hebt besteld dan kan je inloggen met je account. Ons systeem zal dan de betreffende velden zoals NAW-gegevens voor je invullen.

Zolang je bestelling nog niet verzonden is kunnen we nog aanpassingen maken in je bestelling. Mocht je graag nog iets bij willen bestellen of omruilen (bijvoorbeeld een maat) dan kan je het beste direct contact met ons opnemen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als jouw bestelling zich nog niet in het verzendtraject bevind kan je jouw bestelling nog annuleren. Hiervoor kan je het beste zo snel mogelijk telefonisch contact opnemen met onze klantenservice om je annulering door te geven.

Heb je de betaling voor je bestelling al voldaan? Dan wordt deze doorgaans binnen 2 werkdagen en uiterlijk binnen de wettelijke periode van 14 dagen retour geboekt naar je rekeningnummer.

We vinden het belangrijk dat je bij ons veilig online kan winkelen. Daarom helpen wij je graag verder middels enkele tips om online bestellingen nóg veiliger te maken:

  • Het is beter om voor elke inlog een unieke wachtwoord te gebruiken, gebruik in ieder geval nooit overal hetzelfde wachtwoord. Zorg er ook voor dat jouw wachtwoorden géén persoonlijke gegevens bevatten, zoals huisnummers, postcode, woonplaats, geboortedatum etc.
  • Houd altijd je accountgegevens voor jezelf. Deel deze niet met andere.
  • Vanuit Fitness24.nl zullen wij je nooit vragen om je wachtwoord met ons te delen.
  • Onze e-mails eindigen altijd op @fitness24.nl en @sandenshop.com. Zo weet je dat je altijd contact hebt met een medewerker van Fitness24.nl.
  • Heb je een e-mail ontvangen maar twijfel je aan de echtheid van de afzender? Dan mag je deze e-mail ook altijd naar onze klantenservice mailen info@fitness24.nl. Wij gaan er dan zo snel mogelijk naar kijken en je daarmee verder helpen. Mocht je twijfelen aan de echtheid dan raden wij het af om op de linkjes te klikken in die e-mail.


Onze waarborging

Bij Fitness24.nl vinden wij het belangrijk om jou een zo goed mogelijke shopping ervaring te bieden. Als consument ben je er altijd zeker van dat je bij Fitness24.nl veilig winkelt en dat we voldoen aan de strenge eisen voldoen die gesteld worden op het gebied van onder andere wet- en regelgeving, veilig shoppen en financiële stabiliteit.

De zekerheden waar je altijd op kan rekenen zijn:

  • Een helder aanbod: Elk product heeft een heldere en duidelijke omschrijving die overeenkomt met de werkelijkheid.
  • Een overzichtelijk bestelproces: het bestelproces verloopt via eenduidige stappen. Het is altijd duidelijk wat je bestelt voordat je de aankoopplicht aangaat en je krijgt nog de mogelijkheid om je bestelling aan te passen vóórdat je ‘m plaatst.
  • De prijzen zijn duidelijk: Je wordt altijd goed geïnformeerd over alle eventuele bijkomende kosten, zoals verzend- betaal-, polis- of administratiekosten. Dus geen onaangename kosten achteraf.
  • Je weet bij wie je winkelt: Contact- en vestigingsgegevens zijn gecontroleerd en staan duidelijk op de website.
  • Veilige betaalomgeving: Wanneer je een betaling doet verloopt dit proces altijd via een beveiligde omgeving met SSL-certificaat.
  • Zorgvuldige omgang met persoonsgegevens: Wij zorgen voor een veilig transport, veilige verwerking en veilige opslag van persoonsgegevens. Daarnaast kan je je eenvoudig afmelden voor commerciële e-mails.
  • Een bedenktijd van minimaal 14 dagen: Je hebt altijd een wettelijke bedenktijd van 14 dagen, maar bij geven je graag een ruimere bedenktijd van maximaal 30 dagen 
  • Producten (deels) achteraf betalen: Je krijgt de mogelijkheid om een deel van het aankoopbedrag achteraf of bij aflevering te betalen.
Waarom Fitness24?

Home | Klantenservice > Bestellen

Print
Advies nodig?

Wij gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, functies voor social media aan te bieden en het websiteverkeer te analyseren. Ook delen wij informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Met uw toestemming kunnen deze partners deze gegevens combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.