Reviewbeleid

Wij bieden je graag de mogelijkheid tot het schrijven van een review over je aangekochte product(en) en ons bedrijf. Deze reviews zijn bedoeld om andere bezoekers en klanten te laten weten hoe jij het product en/of ons bedrijf ervaren hebt.

Iedereen die bij ons een aankoop gedaan heeft en een account heeft op de website mag van ons een review achter laten.

Nadat je bij ons een aankoop gedaan hebt krijg je van ons per e-mail het verzoek om een reviews te plaatsen. Het is niet verplicht om een review achter te laten, het wordt wel altijd gewaardeerd.

Nadat je een aankoop bij ons gedaan hebt ontvang je 5 dagen na je aankoop van ons automatisch een e-mail met de vraag om ons te laten weten hoe je alles ervaren hebt.

Via die e-mail kan je ons laten weten hoe goed (of slecht) je ervaring is geweest. Je hebt ook de mogelijkheid om een stukje tekst te schrijven en indien gewenst een titel aan je review mee te geven.

De sterren bij een product geven de gemiddelde score aan die gegeven is door jullie. Er worden daarbij geen complexe berekeningen gebruikt en alle reviews tellen even zwaar. Alle cijfers die één product gekregen heeft worden bij elkaar opgeteld en gedeeld door het totaal aantal verkregen reviews. Dit uit zich dan in een gemiddelde score. De sterren worden afgerond op een halve ster.

Alle reviews (of deze nu positief of negatief zijn) worden eerst door een medewerker van Triathlon24.nl gelezen. Het kan voorkomen dat een review bijna direct online staat maar het kan ook voorkomen dat deze pas na enkele dagen zichtbaar is.

Bij de producten worden de reviews van nieuw naar oud getoond. Het aanpassen / filteren van deze reviews is niet mogelijk.

Bekijk je reviews op Trustpilot dan is het mogelijk om de reviews te filteren op score en op taal. Standaard staan de reviews op Trustpilot van nieuw naar oud.

Als we een negatieve review krijgen is dat natuurlijk altijd jammer, wat dat betekend dat wij je helaas niet conform verwachting hebben kunnen helpen. Negatieve reviews worden door ons behandeld op dezelfde manier als positieve reviews.

Bij een negatieve review nemen wij altijd even contact met je op. Dit kan telefonisch zijn of per e-mail. We kijken namelijk samen met jouw naar hoe we het probleem kunnen oplossen.

Er zijn twee soorten reviews die je bij ons achter kan laten, namelijk de product reviews en de bedrijfsreview.

Ja elke klant die bij ons een aankoop heeft gedaan krijgt van ons een uitnodiging om een review te schrijven. Je krijgt van ons één keer een herinnering mocht je de eerste e-mail wellicht gemist hebben.

Voor het schrijven van een productreview maken wij gebruik van ons eigen interne reviewsysteem. En voor het schrijven van een review die betrekking heeft op het bedrijf maken wij gebruik van Trustpilot.

Ja dat is mogelijk, het kan ook voorkomen dat wij klanten door sturen naar onze Google My Business pagina om daar een review achter te laten.

Het is mogelijk om een negatieve review achter te laten over een product of ons. We hopen dat je eerst contact opneemt met ons omdat we je graag verder helpen bij je probleem of klacht zodat we deze voor je kunnen oplossen. Daarnaast kunnen we je ook sneller van dienst zijn als je direct contact met ons opneemt.

We vinden het belangrijk dat er alleen échte gebruikersreviews getoond worden. Daarom versturen wij alleen review verzoeken naar mensen die ook daadwerkelijk iets bij ons gekocht hebben.

Bepaalde reviews kunnen we afkeuren als deze niet voldoet aan de voorwaarden, namelijk:

  • Er staat contact informatie in de review. Denk hierbij aan informatie zoals telefoonnummers, adressen, websites en e-mailadressen.
  • Verwijzingen naar websites of delen daarvan en/of YouTube kanalen.
  • Commerciële acties, kortingen, campagnes of andere prijsverschillen.
  • Als er kwetsende of ongepaste taal in de review staat, zoals scheldwoorden, racistische uitlatingen, ziektes of verbasteringen.
  • De voedertaal van de review niet is geschreven in een van de volgende talen: Nederlands, Engels of Duits.
  • Als de review meningen of uitspraken bevat die geen betrekking hebben op het aangekochte product.
  • Er foto’s zijn geüpload die niet relevant zijn voor het betreffende product.

Wij zullen en kunnen niet zomaar reviews verwijderen. Dit gebeurt alleen in hele specifieke en uitzonderlijke situaties. Wil je als klant bijvoorbeeld je naam niet meer zichtbaar hebben op onze website dan kunnen wij de review voor je verwijderen.

We houden niet bij welke reviews we verwijderen. Indien we een review verwijderen dan is deze ook permanent verwijderd en niet meer terug te halen.

Je zal van ons (via Trustpilot) alleen een review uitnodiging ontvangen als je als klant zijnde een aankoop bij ons gedaan hebt. Dit gaat geautomatiseerd via het reviewsysteem van Trustpilot. Omdat deze reviews via een zogenoemd 'gesloten systeem' verzonden worden krijgen deze reviews ook het label 'geverifieerd' mee. Zo weet je dat deze reviews van echte klanten zijn. Meer over geverifieerde reviews kan je hier lezen en hier.

Waarom Fitness24?

Home | Reviews > Reviewbeleid

Print
Advies nodig?

Wij gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, functies voor social media aan te bieden en het websiteverkeer te analyseren. Ook delen wij informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Met uw toestemming kunnen deze partners deze gegevens combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.